Hoe u uw goede beoordelingen voor uw hotel of restaurant op Google kunt vergroten
Hoe maakt u de diensten en de klantervaring van uw hotel of restaurant "opmerkelijk"? Het is tenslotte een woord dat betekent dat er iets de moeite waard is om "een opmerking over te maken", en je zou willen wat je klanten zeggen dat het positief en de moeite waard is.
Hier moet u hard werken en efficiëntie toepassen bij het leveren van uw service. U wilt dat uw etablissement wordt opgemerkt vanwege de voorbeeldige achting die u aan uw klanten geeft, omdat u wilt dat het groter wordt.
Een van de manieren om uw bedrijf uit te breiden en te laten groeien is door mond-tot-mondreclame, en tegenwoordig doen mensen dat op internet. U kunt meer klanten krijgen door meer goede beoordelingen voor uw hotel of restaurant in Google te krijgen.
Geef geldige redenen om positieve opmerkingen te krijgen
Peerrecensies zijn een van de meest betrouwbare manieren geworden om reizigers te helpen beslissen waar ze hun geld zouden uitgeven. Online vermeldingen zijn toevallig waardevol bij het presenteren van uw vestiging. Zolang u uw "achter de schermen" uitstekend doet, kunt u worden beloond met positieve gastopmerkingen en beoordelingen.
Een belangrijk ding om in te investeren in uw bedrijf is het leggen van de basis voor positieve beoordelingen. Als u dit doet, moet u uitstekende klantenservice leveren. Wanneer u aldus hebt bereikt, wordt de feedback van uw klanten natuurlijk en bemoedigend.
Verschillende online kanalen worden beïnvloed door positieve beoordelingen, die op hun beurt uw winst beïnvloeden. Ze zijn:
- Uw rangorde in zoekmachines
- De rangorde van de beoordelingssite
- Distributiebedrijven van derden rangschikken
- De algemene score voor online reputatie
- De totale tarieven voor verkoop en conversie
Manieren om goede beoordelingen voor uw bedrijf te krijgen
De sleutel is om uw klanten ertoe te brengen hun aangename ervaring in uw vestiging om te zetten in positieve beoordelingen ervoor. Kortom, u moet uw klanten aanmoedigen om positieve beoordelingen te geven zonder te opdringerig te zijn. Hoe doe je dit? Een Gepersonaliseerd menusignaal is een geweldige manier om uw klanten tevreden te maken!
De volgende zijn 5 eenvoudige tips om positieve beoordelingen te krijgen voor uw hotel of restaurant:
- Door gebruik te maken van sociale media -websites of sites van online reisbureaus. Heb een levendige correspondentie met uw gasten op uw sociale mediaplatform. Welke goede opmerkingen hebben ze voor uw vestiging? U kunt hen vragen om hun positieve beoordelingen op een bepaalde opmerking te herhalen of websites te bekijken.
- Door links in bedankmails te verzenden. Meestal sturen veelgeprezen hotels e -mails naar hun gasten om hen te bedanken voor hun beschermheerschap. U kunt in dit bericht een link naar een bepaalde beoordelingssite opnemen. Als uw gast een zakenreiziger is, kunt u ze de factuur e -mailen en een link invoegen om uw vestiging erin te bekijken.
- Via de gastenboeken van uw bedrijf. Hebben sommige van uw gasten een zeer positieve recensie achtergelaten in uw commentaarkaarten of gastenboek? Laat ze daar niet blijven. Neem telefonisch of e -mail contact op met die gasten en vraag hen of ze hun positieve opmerkingen online kunnen delen voor anderen om toegang te krijgen.
- Plaats beoordeling of commentaarkaarten op de receptie. De receptie is een prominente locatie waar u commentaar kunt achterlaten of kaarten of borden kunnen bekijken waar gasten online beoordelingen kunnen toevoegen. Dit herinnert hen eraan dat u geeft om wat ze te zeggen hebben.
- Tijdens het uitchecken of wanneer gasten op het punt staan te vertrekken. U kunt gasten vragen om een recensie achter te laten bij hun controle wanneer hun positieve ervaring in uw etablissement nog steeds fris is. U kunt uw personeel de klanten laten vragen of ze een aangenaam verblijf in uw hotel of restaurant hebben gehad, en als ze dat deden, kunnen ze worden gevraagd om een recensie achter te laten op sites die zij verkiezen. Dit is een niet-invasieve optie, vooral als het ongepast is om uw gasten rechtstreeks te vragen.
Goede recensenten kunnen merkambassadeurs worden
Overweeg dat een goede recensent merkambassadeurs kan worden, vooral als ze gelukkige klanten zijn. Samen met de juiste procedures kunt u oprecht zijn om uw gasten te vragen positieve opmerkingen achter te laten voor uw etablissement. Ze zullen geen moeite hebben om enthousiast te zijn over uw prachtige service als ze inderdaad tevreden zijn en een verbazingwekkende ervaring hebben.
Wees op uw hoede om klanten te vragen beoordelingen te verlaten terwijl ze nog in het hotel verblijven. Veel websites hebben beleid dat zich hiertegen verzet, en er zijn mensen die zelfs de opmerkingen als nep zouden markeren wanneer ze op dezelfde plek worden geplaatst.