Hoteldiensten moeten verbeteren om een fantastische gastervaring te creëren. Goede kamerservice is essentieel om gasten aan te moedigen langer te blijven. Met de hulp van hotelkamermappen, Het informeren van gasten zou niet te moeilijk zijn.
Een hotelkamer moet ook up -to -date zijn en een concurrentievoordeel geven ten opzichte van de andere hotels. Dit is de gebruikelijke standaard voor zakenreizigers die willen inchecken en zoeken naar een plek om hun geest tussen vergaderingen te ontspannen.
Naast een zakenreis zijn deelnemers aan evenementen ook de gebruikelijke gasten die een hotel ontvangt. Dat is de reden waarom de diensten van het hotel een breed bereik moeten hebben om gasten een hoogwaardige ervaring te bieden. De ervaring van de gast moet de topprioriteit van de meeste hotels zijn.
Om veel klanten te informeren, moet uw hotel op sociale media te vinden zijn. U zou de nieuwste trends in digitale marketing moeten kunnen weten. Als u een website voor uw hotel maakt, is dat nog beter, en meer gasten kunnen gemakkelijk zoeken naar de nabijgelegen hotels om hen heen.
Met het frequent gebruik van mobiele apparaten door de mensen, is het voor veel hotels een voordeel om attracties voor klanten te creëren.
Wat heeft de hotelindustrie nodig om gasttevredenheid te bereiken?
Zorg er allereerst voor dat de website van het hotel of de sociale media -pagina alle diensten moet hebben voor een competent hotel, vooral in uw omgeving. Van daaruit zullen de potentiële klanten zien hoe het hotel sensationele slimme kamers biedt.
Het boekingsproces moet handig en gericht zijn op klanten. Het invullen van details moet eenvoudig zijn terwijl u geen losgemaakte informatie achterlaat. Het zou hen niet onderzocht moeten laten voelen, maar ze het gevoel geven dat een vriend het hen vraagt.
Het integreren van uw hotel met omnichannel -communicatie is uiterst belangrijk, zodat de gasten via verschillende kanalen contact kunnen opnemen met het personeel. Dit vermindert de problemen en vragen van de klant in boekingen zodra ze bij de receptie aankomen.
Gasten in staat stellen mobiele telefoons te gebruiken, telefoontjes te bellen tijdens het boeken en de gratis Wi-Fi te gebruiken wanneer ze eindelijk in het hotel zijn, zijn belangrijk bij het bieden van klantgerichte service. Dit zorgt ervoor dat ze altijd contact kunnen opnemen met de service wanneer ze het nodig hebben.
Om de stemming te stellen voor het verblijf van de gast, laten de gasten het gevoel hebben dat ze persoonlijk welkom hebben van het hotelpersoneel. Hierdoor zullen ze zich realiseren hoe geweldig de omgeving is. Het zal hen ook voelen hoe begrip van het personeel is.
Zodra de gasten het warme welkom ervaren en eindelijk in hun kamers zijn, zorg er dan voor dat u gemakkelijk te vinden instructies in de hotelkamer geeft. Op die manier hebben de klanten toegang tot alle informatie die ze nodig hebben als ze veel verzoeken hebben.
Nu we moderne technologie gebruiken, is de Digital Guest Directory een van de trends die de gastervaring meer commodieus maakt. Veel gasten willen tegenwoordig een gemakkelijke manier om informatie te verzamelen, dus de digitale manier past bij hen.
Aan de andere kant geven sommige gasten de voorkeur aan de elegantie van het lezen van informatiemappen. Dit stelt een gast in staat om de verschillende faciliteiten en aanbiedingen van het hotel te zien. Lees dit artikel verder voor een servicedirectory van goede kwaliteit.
Hoe ziet de beste gastdirectory -inhoud eruit?
Ten eerste moet het materiaal van de gastdirectory van het hotel op een systematische en geordende manier worden gestructureerd. De gasten moeten vinden waar ze zo snel mogelijk naar op zoek zijn. Dit is de reden waarom het maken van een lijst in alfabetische volgorde essentieel is, zelfs als er te veel pagina's zijn.
1. U moet ook niet vergeten om het Wi-Fi-wachtwoord in de kamermap te plaatsen
Elke gast wil meteen toegang krijgen tot internet wanneer ze in hun kamers komen. Dit is een van de sleutels om goede geverifieerde beoordelingen voor uw hotel te krijgen.
2. Het uiterlijk van uw hotel, inclusief de kamers, restaurants en andere hotelvoorzieningen
De meeste klanten willen een lijst zien van lokale voorzieningen, bezienswaardigheden en verschillende delen van het onroerend goed waardoor ze zich verbonden voelen met de plaats.
3. Huisregels of regels en voorschriften
De kamermap kan worden gebruikt als een gedragsgids in uw hotel, waar gasten kunnen leren over de werkuren en douane van uw hotel. Informeer uw bezoekers over wanneer het ontbijt wordt geserveerd, hoe lang de spa open is en wat te doen in een noodgeval.
4. De aanbiedingen, promoties en de speciale functies van het hotel
Elke gast moet weten wat ze van de kamerdiensten kunnen krijgen als drankjes of eten worden aangeboden of andere speciale diensten van het hotel-bijvoorbeeld met chocolade bedekte aardbeien.
5. attracties en plezierige activiteiten
De map moet ook een reisgids zijn. Stel enkele aanwijzingen voor wat de gasten moeten bezoeken en waar ze tijd kunnen vinden om te ontspannen.
6. Beschikbare merchandise en culturele activiteiten
Geef een presentatie en informatie over de aangrenzende klassieke winkels en theatervoorstellingen. Dit helpt elke gast vrij te zijn van verveling en ervoor te zorgen dat ze de omgeving van het pand verkennen.
7. Belangrijke noodcontactinformatie en telefoonnummers
Gebruik uw gastmap als een bron van belangrijke nummers om in noodgevallen te bellen. Telefoonnummers voor artsen, apotheken en de brandweer moeten op de lijst worden opgenomen.
8. Suggesties van gast en persoonlijke feedback over de kwaliteit van dienst
Laat wat ruimte achter voor de gast om over hun ervaring te praten, of het nu geweldig of slecht is. Daarmee weet het management hoe de kamer en faciliteiten kunnen worden verbeterd.
9. Zorg ervoor dat u de juiste grammatica, de juiste of vreemde taal gebruikt en de spelling corrigeert
Alle woorden en ontwerp zijn belangrijk omdat het een deel is dat de interesse van gasten wekt om alle informatie in de map te lezen.
10. De gastmappen moeten altijd worden bijgewerkt of in de nieuwste trend
Dit zorgt ervoor dat de gasten niet alles missen wat ze kunnen krijgen. Zorg ervoor dat alle aanbiedingen en beschikbaarheid van het hotel in de map aanwezig zijn.
Wereldwijde menu's aanbiedingen
Als u op zoek bent naar een hotelinformatiemap, produceert wereldwijde menu's de hoogste kwaliteit die u kunt vinden met behulp van materialen uit het VK en Europa.
Voordat ze worden geleverd, worden alle items onderzocht voor kwaliteit om ervoor te zorgen dat ze uw verwachtingen overtreffen, zodat u altijd het product van de hoogste kwaliteit ontvangt om uw gastvrijheidsactiviteiten te promoten.
Het ontwerp van de producten is alleen beperkt tot uw verbeelding. Bekijk de online productbouwer van de wereldwijde menu's om uw stijl te maken en aan uw normen te voldoen.
Lees ook;
Hoe maak je een geweldige map voor gastinformatie voor uw restaurant