Maak uw coffeeshop klantvriendelijk met deze benodigdheden

Make Your Coffee Shop Customer Friendly with These Essentials

In recente studies hebben onderzoekers ontdekt dat de wereld dagelijks 2,5 miljard kopjes koffie verbruikt, een aanzienlijke winst voor de zakenmensen die coffeeshops bezitten. Klanttevredenheid moet echter tevreden zijn met een uitstekende klantenservice. - Een geheim voor succes en een marketingstrategie die wordt gebruikt door de grootste franchises zoals Starbucks en Dunkin 'donuts.

Coffeeshop-eigenaren moeten zich aanpassen aan de continu veranderende behoeften en tevredenheid van klanten om te voorkomen dat ze verkopen zoals hygiëne-maatregelen, Instagram-waardige uitstraling van coffeeshops en kwaliteitskoffieproducten.

Top 6 Essentials voor coffeeshops om loyale klanten te bouwen

Als u uw coffeeshop hebt en moeite heeft om manieren te vinden om uw klanten tevreden te stellen en hen aan te moedigen om zaken te herhalen, zoek dan niet meer omdat we alle benodigdheden hebben vermeld die u zoekt om uw koffiebedrijf te verbeteren.

Uw personeel moet ontspannen zijn of plezier hebben tijdens het werken, omdat de sfeer van de coffeeshop comfortabel en vermakelijk moet zijn voor uw klanten. Zo niet, zo niet, dan zullen klanten het waarschijnlijk opmerken.

In dit artikel hebben we u top 6 belangrijke elementen gegeven die een groot verschil maken in uw koffiebedrijf.

1. Bied wifi aan voor coffeeshopklanten

Je denkt waarschijnlijk dat dit idee pas na functie is, maar het aanbieden van gratis wifi is ook een marketingstrategie die twee essentiële dingen over uw bedrijf impliceert. Ten eerste vindt u het niet erg dat mensen in uw winkel binnenkomen om te werken, en u hebt waarschijnlijk genoeg ruimte voor hen om tijd door te brengen.

Dit worden beschouwd als mentale voordelen voor mensen die door uw koffiebedrijf lopen of rijden. Naarmate het aantal individuele werkzaamheden vanuit huis groeit vanwege de pandemie, hebben meer mensen een geschikte plek nodig om het huis uit te komen!

2. Comfortabele coffeeshop sfeer

Interieurontwerp is alles voor klanten die op zoek zijn naar een coffeeshop waar ze kunnen socialiseren met hun vrienden, studeren voor hun examens of gewoon een kopje koffie willen nippen.

Instagram-waardige kan uw klantloyaliteit pakken, zodat u dit beter serieus neemt wanneer u aan uw coffeeshopconcept denkt, omdat het zich richt op het soort ervaring dat u uw klanten wilt geven.

Ontwerp is subjectief. Sommige mensen geven de voorkeur aan minimalisme en eenvoudige ontwerpen, terwijl anderen de voorkeur geven aan het rustieke, ruw gehouwen esthetiek van het hout. De rotzooi van de ene persoon is het comfort van een andere persoon. Sommige mensen zoeken een plek waar ze uren kunnen doorbrengen met socialiseren, studeren en rondhangen. Anderen moeten binnenkomen en op hun route naar het werk gaan.

Het ontwerp kan ervoor zorgen dat uw consumenten zich welkom voelen en hen verleiden om terug te keren met een loyaliteitskaart. Het kan netheid, comfort en zelfs kwaliteit overbrengen - samen met persoonlijke stijl en doel.

3. Uitzonderlijke klantenservicetraining voor personeelsleden

Het bedienen van een geweldige klantenservice vereist inspanning en tijd om uw consumenten zich gewaardeerd en gewaardeerd te laten voelen. Dit kan echter alleen worden bereikt als u aandacht besteedt aan het volgen van personeelstraining zodat uw personeel efficiënt kan werken om aan de behoeften van klanten te voldoen.

Medewerkers moeten weten hoe ze elke koffiedrank op het menu kunnen maken en details over elk soort gebakken goed of voedsel dat beschikbaar is, waar goederen worden opgeslagen, wie de andere personeelsleden zijn en wat de commandostijn is.

Bovendien moet u ook goed voor uw personeel zorgen en ze met gratis koffie behandelen om goede relaties voor hen te leggen om de coffeeshop -ervaring van de klant te bevredigen

4. Adverteer uw coffeeshopbedrijf op sociale media

Naarmate de wereld vordert, moet marketingstrategie zich ook aanpassen aan deze uitdagingen om de eisen van uw klanten te voldoen, zoals geweldige koffie en goede klantenservice.

Met de hulp van sociale media wordt reclame voor uw product gemakkelijker om een ​​breed scala aan mensen te overtuigen om te proberen koffie te drinken. Voornamelijk koffie met ontwerpen bovenop, ook bekend als "Latte Art", is tegenwoordig trendy geworden.

Videomarketing is een van de meest effectieve marketingtactieken in de coffeeshopindustrie om meer verkoop te hebben. Volgens YouTube's trefwoordonderzoekstool zoeken 5.500 mensen maandelijks naar "Latte Art".

Uw advertenties op elk sociale mediaplatform hebben invloed op hun winkelgedrag, dus overweeg welke berichten u wilt verzenden. Is dit een promotiefilm voor uw winkel in het algemeen? Misschien wil je je aangename personeel markeren. Uw video weerspiegelt zowel u als uw bedrijf. Laat ze je enthousiasme zien en ze zullen je belonen met loyaliteit van de consument.

5. Efficiënte wachtrij

Net als de barista is het vaak de eerste indruk die een café aan zijn klanten levert. Veel grote ketenrestaurants maken de fatale fout om het bestelgebied steriel en utilitair te houden.

Wachten is nooit een aangename ervaring, maar het is noodzakelijk omdat geen enkel café onbeperkt arbeid of gebied heeft om in te werken. Maak de wachtrij zo efficiënt als haalbaar, zelfs als dit betekent dat het aantal bestellingen dat tegelijkertijd wordt genomen, of een aantal kritieke bestelsysteemprocedures beperken.

Wijs indien mogelijk nummers toe, zodat klanten die ervoor kiezen om te drinken of te dineren plaats te nemen en te wachten op service, terwijl een afzonderlijke wachtrij wordt toegewezen voor grijp-en-go-consumenten.

6. Kwaliteit koffiebonen

Wanneer het betrekking heeft op het verrukken van uw klanten, kan het hebben van een mooie mix, een beetje diversiteit en de juiste koffieapparatuur het verschil in de wereld maken.

Weten welke factoren bijdragen aan een menigte-aangename koffie-drinkervaring kan een lange weg zijn naar het bouwen van een omgeving die consumenten zal verleiden om tijd en tijd terug te keren.

Negeer echter geen bedrijf dat ongewone bonen verkoopt. De koffiebusiness evolueert met de tijd en brengt nieuwe informatie op om bij te houden. Iets nieuws proberen kan u helpen toe te voegen aan uw lijst met favoriete koffiedranken.

Bottom line

Omdat een coffeeshop niet zonder klanten kan werken, is het aanbieden van uitstekende klantenservice van cruciaal belang voor het succes van uw bedrijf. Het bedrijf kan echter niet werken zonder zijn werknemers, dus ervoor zorgen dat personeel zich ondersteund en gemotiveerd voelt, biedt uitstekende klantenservice.

Als u nog steeds problemen heeft, zijn er verschillende sites beschikbaar met voorbeelden van goede klantenservice. Met de zes hierboven genoemde strategieën, kan uw coffeeshop zowel personeel als consumenten behouden.

Lees ook;

Tips om cafébarrières in uw restaurant te gebruiken

We hebben covers geproduceerd voor toonaangevende merken, waaronder

We zijn er trots op FSC® -gecertificeerd te zijn

Meer informatie>