De meest populaire afhaalmaaltijden in 2022: Inspiraties van het take -outmenu

The Most Popular Takeout Foods In 2022: Takeout Menu Inspirations

Het is een moeilijke tijd voor landen over de hele wereld tijdens de aanval van de pandemie. Om het hoofd te bieden, hebben mensen de neiging om te genieten en zichzelf tijdelijk plezier te geven. In termen van hun eetgewoonten, dat wil zeggen. Dat is de reden waarom voedselbezorgservice een overheersend bedrijf is geweest in vergelijking met de anderen. In dit aspect is het aantal afhaalrestaurants van voedsel geëscaleerd.

Wat is het meest geordende afhaalmaaltijden?

Omdat de wereld een moeilijke tijd doormaakt, zijn eetrends ook op een wereldwijde schaal gewijzigd. In dit aspect heeft dit artikel als doel de meest favoriete afhaalkeuzes en afhaalmaaltijden van voedsel te verduidelijken.

Er zijn eigenlijk beperkte keuzes als het gaat om de meest populaire afhaalmaaltijden. Desalniettemin zijn de volgende voorkeursopties voor het bestellen van afhalen.

Het bleek dat in 55 landen van de 81 "Pizza" de meeste zoekopdrachten op Google had. In Oost -Europa doordringt deze trend, waarbij Wit -Rusland de meeste zoekopdrachten uitvoert, met name voor zoektermen "pizza -levering".

In Rusland daarentegen is veganist het meest gezochte voedsel. In dit land bezette deze term de top twee zoekopdrachten in vergelijking met de rest over de hele wereld. Volgens onderzoek heeft dit vooral te maken met het feit dat een vegetarisch dieet de geaccepteerde praktijk is onder de Russisch -orthodoxe kerkvolgers, die 71% van de Russische bevolking omvatten.

Het volgende land met de meeste zoekopdrachten naar "pizza" is China. Het genoemde voedsel staat daadwerkelijk bovenaan de grafiek in 11 landen, waaronder Canada en de VS, samen met het Verenigd Koninkrijk en de Republiek Ierland. De top 8 van deze landen zijn Engels sprekend, wat enigszins verrassend is.

Wereldwijd voedseltrends: andere favoriete afhalende keuken

Hoe zit het met het derde meest populaire take -out eten? Sushi is niet te missen! Omdat het gelijk is aan Japan, heeft het deze status bereikt.

Dan is er fastfood waarin het meest voor de hand liggende McDonald's is. Het wordt zeer goed verwacht dat McDonald's online zoekopdrachten zullen domineren tussen voedselbezorging en fastfoodrestaurants. Met hamburgers, gefrituurde kip en friet, onder andere keuze items op het menu, is deze fastfoodketen de grootste met betrekking tot de omzet en heeft hij meer dan 37.855 verkooppunten in 100 landen. Van alle fastfoodketens en favoriete restaurants werd het het meest gezocht in 40 van de 81 landen. De grootste aandacht kwam uit Europa, waarbij 26 van de 30 landen op zoek was naar een Big Mac.

Takeout -voedingsmiddelen van KFC zijn de volgende voorkeuren waarbij 23 landen over de hele wereld er naar zoeken, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Australië en Zuid -Afrika. Maleisië hunkerde echter naar het grootste deel van de kolonel keuze voor een mix van kruiden en kruiden.

Onder de vele restaurants in het land bedient KFC het meeste aantal klanten elke maand in Maleisië en bereikt meer dan 2,5 miljoen. Het is vrij enorm- slechts 6,5 miljoen tekort aan zijn totale bevolking. Lokaal eten zoals rijstartikelen en Tarik zijn hier een specialiteit en zijn verlangen naar keuzes voor het leveren van comfortvoedsel, met name in Zuidoost -Azië.

Pizza, kip, friet, chips en andere bekende fastfoodgerechten, er is pizza-hut om voor te gaan, en in de VS verzamelt het ongeveer 1,83 miljoen zoekopdrachten per maand.

Marktveranderingen voor afhaalmaaltijden

Voor het grootste deel moesten restaurants hun deuren sluiten vanwege de pandemie, maar de voedingsindustrie is in het algemeen winstgevend, ongeacht dit. Consumenten over de hele wereld zijn aan het bevelen van het bestellen van voedingsmiddelen. Er is een aanzienlijke toename van drie cijfers geweest in 6 van de 10 landen met betrekking tot zoekopdrachten met afhaalmaaltijden.

Het is voornamelijk in Mexico waarin de grootste verandering plaatsvond. Een verbluffende toename van 1.223 procent werd ervaren bij de maandelijkse zoekopdrachten waren vanaf maart, er waren 31, 480 en het katapulteerde tot 416, 400 in mei. Dit wordt voornamelijk toegeschreven aan de sluiting van cafetaria's in het land, waar de meeste van deze plaatsen dine-ins moesten verbieden.

Het Verenigd Koninkrijk is misschien het derde rangorde in termen van zoekvolume, maar onder de top 10 landen heeft het een afname van 20% in populaire take-outvoedingstrends ondervonden.

Hoe klanten hun eten bestellen

De VS houdt toezicht op het meeste aantal zoekopdrachten voor afhaalmaaltijden; Daarom is het geen schok dat de meest populaire apps hiervoor die van Amerikaanse bedrijven zijn.

Ten eerste is er Caviar, een foodservice die actief is in 11 staten, waaronder New York, Californië en Texas. Dit bedrijf zag het grootste volume zoekverkeer over de hele wereld. Een andere voedselbezorgservice, Uber Eats, ervoer ook een toename van 22,2 procent in zoekopdrachten. Onder de top 5 bestelafname-apps is Uber Eats meer bekend buiten de VS.

Conclusie

Er zijn enorme veranderingen geweest in voedseltrends en lokale restaurantbedrijven vanwege de huidige wereldwijde situatie. De impact ervan zal meestal worden gezien in online aspecten, voornamelijk vanwege de hogere vraag naar afhaalmaaltijden.

Gezien deze trends, kunt u afhaalmenu -inspiraties selecteren uit de bovenstaande inhoud die u in uw kunt opnemen Afhaal menuontwerp. Je kunt ook zoeken menu -borden online Om uw restaurantaccessoires en apparatuur te voltooien als u een restaurantbedrijf start.

Lees ook;

We hebben covers geproduceerd voor toonaangevende merken, waaronder

We zijn er trots op FSC® -gecertificeerd te zijn

Meer informatie>