Skip naar inhoud

Wat te plaatsen in een gastinformatiemap

What to Put in a Guest Information Folder

Elk hotel of pension moet een uitgebreide hebben Gastinformatiemap. Een goed geschreven gasthandleiding of map in de kamer is een belangrijk element bij het maken van een blijvende indruk op uw gasten.

In dit artikel zullen we leren Wat te plaatsen in een gastinformatiemap Om onze gasten gemoedsrust te geven tijdens hun verblijf.

Waarom zou u een map voor gastinformatie maken?

Gastmappen ondersteunen management door gasten informatie te verstrekken die tijdens hun verblijf nuttig kan zijn. Hier kunnen gasten Bekijk instructies En Informatie over onroerend goed, evenals informatie over dingen om te doen in de omliggende regio.

Bovendien a Gastenboek moet worden opgenomen Om meer te weten te komen over de inzichten van vorige gasten, die nuttig kunnen zijn voor toekomstige gasten. Ze kunnen er misschien ook in zien als de vorige verzoeken worden ondergebracht. Deze input door de gasten kan gunstig zijn voor uw bedrijf.

Hoe u een gastinformatiemap samenstelt

Een goed gemaakt, informatief gastinformatiepakket kan uw gasten helpen een heerlijk verblijf te hebben. Hier zijn enkele cruciale dingen om te doen en te vermijden bij het creëren van een geweldig Gastinformatiemap

Dos

  • Laat informatie over waar u afvalzakken kunt zien voor verschillende soorten afval
  • Neem essentiële items op, zoals onroerend goed adres en contactgegevens op kantoor
  • Geef informatie over waar u hondvriendelijke items kunt zien
  • Neem informatie op in uw map over koolmonoxidedetectoren en rookmelders
  • Informatie over de dichtstbijzijnde parkeerplaats of als het parkeren op straat is toegestaan
  • Kies een kwaliteitsmateriaal voor de map, zoals een Hardback Ring Binder
  • Plaats gelamineerde vellen of plastic portefeuilles op mappen en menuhouders voor meer toegankelijke sanitaire voorzieningen en zet vervolgens hoekbeschermers voor extra bling 

Niet

  • Zet de Gastinformatiemap op een onmerkbare plek
  • Gebruik materiaal van lage kwaliteit voor de map
  • Gebruik te veel pagina's voor de hele map omdat ze moeilijk te lezen zijn
  • Zet informatie die lang en onduidelijk is
  • Geef onduidelijke instructies zonder afbeeldingen of kaarten

Essentials voor een geweldige map met gastinformatie

Houd uw gasten altijd bij het maken van een geweldige gastmap. Het pakket zou moeten zijn gedetailleerd en compleet mogelijk, met de behoeften van de gasten, how-tos en andere instructies voor de kamers waar ze verblijven.

Als je nog steeds geen idee hebt Wat te plaatsen in een gastinformatiemap En hoe je het fantastisch kunt maken, overweeg deze essentiële dingen om er een te maken.

Going the Extra Mile: een welkomstbericht schrijven

Geef een warme en vriendelijke welkomstbriefje aan het begin van uw Gastinformatiemap Om een ​​leuke touch toe te voegen. Een welkome groet is een uitstekende manier om uw map te introduceren, omdat gasten eerst meer willen leren over het onroerend goed en de eigenaar.

Gasten zullen het waarderen als er iets voor hen is om te lezen, zoals de geschiedenis van uw prachtige vakantiehuis en een persoonlijke groet van de eigenaar. Op deze manier zullen ze een verbinding met u voelen en zullen ze zich meer op hun gemak voelen tijdens hun verblijf. 

Voor veiligheid: noodhulp lokale hotlines

Het opnemen van contactgegevens van noodsituaties is een van de meest vitale overwegingen bij het maken van een gastmap. U moet de contactgegevens van de eigenaar of de onroerendgoedbeheerder verstrekken om hulpdiensten te huisvesten als die er zijn.

Neem contactgegevens op voor nabijgelegen ziekenhuizen, artsen, tandartsen, brandweerkazernes, politie en zelfs veterinaire diensten als uw pension huisdiervriendelijk is. Contactgegevens van uw verzorger of klusjesman is ook belangrijk. Deze details kunnen gasten helpen zich veiliger en op hun gemak te voelen. 

Huisregels en andere richtlijnen voor voorzieningen

De gastmap moet uitgebreide instructies, richtlijnen en huisregels voor uw vakantie -eigendom bevatten. Sommige beleidsmaatregelen kunnen beperkingen bevatten op stranden of zwembaddetails, informatie over parkeerplaatsen of dat straatparkeren is toegestaan.

Instructies voor alle apparaten die gasten kunnen gebruiken, zijn ook essentieel. Neem details op over slimme verwarming en hoe heet water werkt. Het gastpakket moet ook informatie hebben over de zekeringdozen, of kraanwater veilig is om te drinken en hoe waterbesturing wordt uitgevoerd.

De tijd van de dag om te gebruiken zijn ook opgenomen in de instructies van het apparaat. Verboden items, vooral scherpe objecten, moeten ook worden vermeld in de huisregels. Indien van toepassing moeten beperkingen op avontuurlijke parken en openbare tuinen ook worden opgenomen in het gastinformatiepakket. 

Wi-Fi inloggegevens

De map van uw logeerkamer zou onvolledig zijn zonder de Wi-Fi-inloggegevens. Wi-Fi lijkt een noodzaak voor gasten te zijn, omdat ze het gebruiken om te genieten en belangrijke e-mails en teksten te monitoren. Gasten zullen het waarderen als de inloggegevens al in de map zijn opgenomen.

Plaats het zoveel mogelijk op de bovenste pagina van de map. Mensen zoeken liever naar een ruimte met internetconnectiviteit in elk etablissement. Het hebben van het op uw eigendom zou gunstig zijn voor bezoekers, omdat het het voor hen gemakkelijker zou maken om verbinding te maken met internet. 

Het beste gastinformatieboek maken (conclusie)

Het maken van een geweldige informatie voor het huis voor vakantiehuis vereist veel moeite. Als u het moeilijk vindt om er een te maken, helpt deze gids u bij het ontwikkelen van het beste gastinformatieboek dat uw gasten tijdens hun verblijf nuttig zullen vinden. U moet gewoon altijd de nodige informatie opnemen die gasten nodig hebben.

Hoewel het creëren van een gastmap tijd kost, is het van cruciaal belang dat u de gasten volledige tevredenheid levert door ze zich welkom te maken vanaf het begin van hun verblijf. De eerste indruk duurt inderdaad, dus breng hun eerste bezoek aan uw eigendom zo memorabel mogelijk.

Lees ook;

We hebben covers geproduceerd voor toonaangevende merken, waaronder

We zijn er trots op FSC® -gecertificeerd te zijn

Meer informatie>