Hoeveel zijn de kosten voor het openen van een restaurant?

How Much Is The Cost Of Opening A Restaurant?

Gaan voor je droom om een ​​restaurant te openen, moet je voldoende in de weten worden. Vraag jezelf in de eerste plaats af of je het zich kunt veroorloven. Het kan toch intimiderend zijn, maar maak je geen zorgen. Een grote investering zoals het starten van een nieuw restaurant kan doorgaan met financiële hulp via een banklening. Dit financiële fonds kan in wezen de kosten van uw startup dekken. Hieronder staan ​​enkele feiten en cijfers die u moet weten.

De kosten voor het openen van een restaurant- kun je het betalen?

In een recent onderzoek werd geschat dat het openen van een restaurant een uitgave van $ 275.000 kan met zich meebrengen. Dat komt overeen met $ 3.046 voor elke dekking van een gehuurde ruimte. Met een toegevoegde landruimte kunnen de kosten escaleren tot $ 425.000 of anders $ 3.734 per dekking. 

Er is echter niet eigenlijk een one-size-fits-all budget voor het starten van een restaurantbedrijf omdat een aantal factoren in aanmerking moeten worden genomen en uw behoeften en voorkeuren kunnen variëren. Sommige hiervan zijn uw restaurantconcept, de locatie, en of u ervoor kiest om uw ruimte te leasen of te kopen.

Startkosten voor een restaurantbedrijf

U moet de nodige uitgaven weten voor het starten van een Resto voordat u de uiteindelijke cijfers bepaalt en het aanvragen van een startup -lening van een restaurant. De uitsplitsing van waar u in eerste instantie voor moet betalen, wordt hieronder besproken.

1. Bosbeperking (voor leasing) of aanbetaling (voor de aankoop van het onroerend goed)

Een grote kosten waarmee u rekening moet houden, is het vaststellen van het eigendom van uw bedrijf. Ga je de restaurantlocatie kopen? In dit geval moet u een daling van de onroerendgoedwaarde van 10% voorbereiden zodat uw lening kan worden beveiligd. Locatie is een primaire factor voor de winstgevendheid van een restaurant en de kosten van onroerend goed variëren in het algemeen. De aanbetaling die u moet weergeven voor een lening varieert van $ 12.500 tot $ 40.000. Om uw budget te kunnen besparen, kunt u ervoor kiezen om een ​​commerciële ruimte te leasen in plaats van de locatie te kopen, zodat u dat wilt 

Alleen hoeft te uitgeven voor de huur van de eerste maand en de borg.

2. Renovatie of constructie van het onroerend goed

Of u nu helemaal opnieuw begint voor een nieuwe build of verbeteringen aanbrengt aan een bestaand onroerend goed, de bouw of renovatiekosten kunnen duur zijn. Dit hangt echter ook af van de omvang van het benodigde werk. U moet voor dit streven van het bereik van $ 140.000 tot $ 280.000 uitgeven. Om meer waar voor uw geld te krijgen, kunt u overwegen een commerciële ruimte te kopen die al bestaat in plaats van een nieuw onroerend goed te bouwen. Het kopen van een bestaand restaurant dat al een uitgerust HVAC- en sanitairsysteem heeft, kan u ook helpen tijd en geld te besparen.

3. Keuken- en voedselserviceapparatuur

Waar u voor moet betalen als een andere grote kosten, zijn de apparatuur voor foodservice. Keuken- en kookapparatuur zoals platte bovenste grills, reeksen, charboilers, koelunits en tools voor het wegvoeren van Warewash moeten worden beveiligd. Als uw restaurant een bar bevat, heeft u een onderbalkorganisator, Liquor Displays en een TAP -systeem nodig. Uitrusting, potten en pannen moeten onder andere op dezelfde manier worden verstrekt. De kosten die deze met zich meebrengen, zijn ergens tussen $ 75.000 tot $ 115.000. Om te beginnen en om geld te besparen, kunt u deze apparatuur leasen.

4. Meubels en servies

Deze investeringen kunnen kosten van $ 20.000 tot $ 50.000. Om uw uitgaven te verlagen, koopt u aantrekkelijke tafelbladen in plaats van tafelkleden te plaatsen. Op deze manier bespaart u het watergebruik voor het wassen van linnen. Er kunnen ook restaurants zijn wiens bedrijven sluiten- u kunt een goede deal krijgen van deze items die ze bieden tegen redelijke prijzen.

5. POS (Point of Sale) -systeem

U moet middelen maken voor een gestroomlijnd bestelproces in uw restaurant, en POS -technologie kan dit op veel manieren eenvoudig maken, inclusief het beheer van uw inventaris en werknemers, samen met verkooprapportage. In uw POS -pakket moeten er meestal voor de huisstations staan ​​met touchscreenmonitors. Het moet scanners bevatten voor creditcards en ontvangstprinters. Voor componenten aan de achterkant van het huis, zorg ervoor dat er ticketprinters of keukendisplays zijn. Wat betreft extra accessoires, u kunt kiosk bestelmonitors bieden, POS -monitoren op de tabellen aan de tafels en mobiele POS. Uw investering voor een POS -systeem kan lopen van $ 12.500 tot $ 20.000.

6. Eerste voedselvoorraad

Niet-bederfelijke voedselingrediënten en items zijn opgenomen in de kosten voor uw initiële voedselinventaris, daarom is het duurder dan uw aanvulling op dagelijkse of wekelijkse basis. Uw basisinventaris is opgebouwd door koffie, kruidenoliën en kruiden, naast vele andere items. U kunt de projectie van uw initiële voedselkosten bepalen door een grondige analyse van uw menu en het vaststellen van de prijs van elk ingrediënt. De kosten van uw voedseldrank liggen binnen het bereik van $ 5.000 tot $ 25.000.

7. Licenties en vergunningen

Voordat u uw restaurant runt, moet u een aantal licenties aanschaffen, zoals:

  • Zakelijke licentie die $ 50 tot $ 400 kost
  • Certificaat van bezettingsgraad dat $ 100 kost
  • Tekenvergunning dat $ 20 tot $ 50 kost
  • Liquor -licentie die $ 300 tot $ 400,00 kost
  • Licentie voor voedseldienst die $ 100 tot $ 1000 kost
  • Verzekering met een jaarlijkse kosten van $ 1000 tot $ 10.000

Als de duurste, kunt u de kosten voor drankvergunningen verlagen door de drank over te slaan en alleen bier en wijn te serveren.

8. Eerste marketingplan en grote opening

Dit kan variëren van $ 6.000 tot $ 30.000, afhankelijk van de verkooppunten die u kiest, of als u de hulp van een reclamebureau nodig heeft. Het gebruik van gratis advertentiemethoden in sociale media kan u hierop helpen, samen met andere online wegen, zoals het vermelden van uw vestiging op Google mijn bedrijf.

9. Salarissen van uw personeel

Dit varieert sterk, afhankelijk van uw vereisten. U kunt dit beter op uw budget passen als u uw personeel indien nodig inhuurt in plaats van tegelijkertijd helemaal. Wat betreft u als eigenaar, kunt u vergeet om uw eigen salaris te verkrijgen totdat uw bedrijf winstgevend wordt.

De budgetvereisten voor het starten en bedienen van een restaurant zijn afhankelijk van wat voor soort inrichting het is. Door zich te houden aan geldbesparende tips en methoden, kan uw bedrijf winstgevend en succesvol zijn als u uw uitgaven zorgvuldig controleert.

We hebben covers geproduceerd voor toonaangevende merken, waaronder

We zijn er trots op FSC® -gecertificeerd te zijn

Meer informatie>