De eetervaring van uw klant heeft een aanzienlijke impact op uw bedrijf. Het vinden van een best verkochte restaurantmenu Sjabloon kan uw maandelijkse verkoop verhogen.
Het maken van een menubatrix is een van de essentiële zaken voor uw bedrijf, omdat het uw klant helpt al uw etenswaren te doorlopen. Google Doc biedt verschillende online menusjablonen die perfect zijn voor de populaire menu -items van uw restaurant.
Aan de andere kant maakt u een menu helemaal opnieuw om uw restaurantmenu -ontwerp aan te passen op basis van uw normen.
In dit artikel wordt alles vermeld wat u moet weten over het maken van een uitnodigend en een mooi menu.
Hoe maak je een winstgevend restaurantmenu
Restaurants met een professioneel ogend menu kunnen kolossale winst opleveren, zelfs als de klanten er slechts een blik op werpen. Good Food -menusjablonen zijn beschikbaar in Google Documenten.
De menubatrix van een restaurant moet beknopt, georganiseerd en goed ingedeeld zijn om uw winstgevende gerechten meer uitnodigend te maken, ongeacht de voedselkosten.
Hier zijn de dingen die u moet onthouden om eenvoudig uw gepersonaliseerde menuontwerp te maken of een restaurantmenu -maker te gebruiken als u uw winstmarge wilt verlengen!
1. Gebruik beschrijvende bijvoeglijke naamwoorden
De meest voorkomende fout van de restauranteigenaar bij het maken van een menumatrixsjabloon op Google Documenten is dat ze zich meer richten op grafische elementen dan op de voedselbeschrijving.
Voedselmenu's van restaurants moeten beschrijvende woorden opnemen die een beroep doen op de vijf zintuigen van de klanten en tegelijkertijd verwachtingen vaststellen voor wat ze zullen ontvangen wanneer hun bord, kom of glas eindelijk komt.
Bovendien konden restauranteigenaren een personeelsschrijver inhuren om blog -inhoudsupdates te maken voor hun meest populaire gerechten en potentiële klanten aan te trekken.
2. Categoriseer menu -items op basis van winst en populariteit
Een van de geheimen van een goed menuontwerp is het organiseren van de verkoopprijs en het ontwerp van uw restaurant op basis van het voedselkostenpercentage en de populariteit.
U kunt uw klant gemakkelijk begrijpen door een diepgaande analyse van uw verkoopvolume omdat het u een idee geeft van welke componenten van uw restaurant het helpen slagen en welke aspecten het belemmeren.
Om een perfect menu te maken, categoriseert u uw etenswaren op basis van hun populariteit en winstgevendheid. Als de etenswaren niet genoeg populariteit krijgen, omdat de prijzen van het menu -item te hoog zijn, kan het verlagen van de kosten soms de aandacht van de klant trekken.
3. Meet de impact van uw nieuwe menu
Een voedselmenu is een essentieel hulpmiddel voor een restaurant dat het verkoopvolume en de gemiddelde gasten van het bedrijf beïnvloedt en stimuleert - waardoor het van vitaal belang is om een effectief menu te creëren dat de aandacht van klanten kan trekken.
Inzicht in het gedrag van uw klant en de winstgevendheid van voedsel geeft u een duidelijk perspectief op hoe uw menu van invloed is op uw verkoopprijs en de werkelijke kosten van uw verlies.
4. Vermeld de oorsprong van ingrediënten
Het verleiden van de eetlust van uw klanten kan eenvoudig worden gedaan als u de oorsprong van de ingrediënten van elk gerecht op uw menubaart vermeldt. Door te doen, zou het verkoopvolume stijgen, ongeacht de voedselkosten.
Restauranteigenaren kunnen ook digitale menuborden produceren voor online advertenties, potentiële klanten aantrekken en een breed scala aan mensen bereiken.
5. Verschuiv de aandacht weg van hoeveel het gerecht kost
Bij het maken van een menuontwerp moet u niet vergeten de aandacht van klanten weg te schakelen van de menu -prijzen, omdat ze uiteindelijk kunnen kiezen voor goedkopere voedselproducten. Voedingskosten zijn een van de factoren die de maandelijkse omzet van het restaurant beperken.
De individuele verkoop heeft altijd een sweet spot waar u snel de aandacht van uw klant kunt verleggen van de kosten voor voedingsmiddelen. U kunt psychologische strategieën gebruiken om het probleem op te lossen en meer te profiteren.
U mag bijvoorbeeld geen valutasymbolen en nul -nummers gebruiken bij het prijzen van uw dure item. In plaats van $ 5,00 te schrijven, moet u het product prijzen voor $ 4,99 om de geest van de klant te verleiden en te misleiden.
Hoe u uw menu -items noemt
Elk snel restaurant worstelt om een verleidelijke naam te maken voor hun kenmerkende gerechten of voedselitem omdat dit hun branding zou weerspiegelen. Dat brengt op de een of andere manier populariteit als de potentiële klanten van je eten zouden houden.
Het online menu van McDonald's komt bijvoorbeeld met de Big Macs en Whoppers voor hun hamburgers. Deze namen zijn niet alleen eenvoudige namen, maar brengen een bericht over aan de klant.
Big Macs en Whoppers brengen beide een idee van grootheid in grootte - een verleidelijke naam voor de klanten. Als gevolg hiervan kunnen restaurants winst verdienen.
1. Word persoonlijk
U kunt altijd een naam maken voor een restaurant of een kenmerkende gerecht gekoppeld aan uw persoonlijke leven als een van de marketingstrategieën van een restaurant. Het toevoegen van een persoonlijk tintje kan potentiële klanten aantrekken of een loyaal klantenbestand creëren.
Komt u bijvoorbeeld uw kenmerkende gerecht uit het recept van de foodtruck van uw overleden oma? Noem uw voedselproduct samen met de datum van uw oma zeker klanten aan.
Elke naam van eten en drinken moet een achtergrondverhaal hebben; Het gebruik van echte personages als voorbeelden is een fantastische manier om dit te bereiken, ongeacht de verkoopprijs.
Als u uw voedsel van de concurrenten wilt onderscheiden, breidt u de titel van de maaltijd uit in de presentatie en voegt u verleidelijke details toe.
2. Wees authentiek
Er is veel informatie beschikbaar over hoe restaurantontwerp de verkoop- en voedselkosten beïnvloedt, en u moet weten welke strategieën het meest effectief zijn. Maar u hoeft zich geen zorgen te maken, omdat experts uw plaatselijke restaurant niet hebben ontworpen.
U kunt altijd een kring van vrienden en consumenten vragen om deel te nemen aan fundamenteel marktonderzoek als u niet zeker weet of de titels van uw kenmerkende gerecht en dranken oogmagneten voor klanten zouden zijn.
3. Benadruk je sterren en puzzels
Gebruik visuele aanwijzingen en zoete plekken om de aandacht te vestigen op de dingen die u het meest wilt verkopen. De populaire items kunnen worden omringd door een doos, gedrukt in een andere kleur, onderstreept of hebben een afbeelding met een verkoopprijs.
Om de klant gemakkelijk in de gaten te houden, kunt u sommige goederen ook noemen als "knapperige kip" of "origineel recept". - Zorg voor interpretatie van kwaliteit boven kwantiteit aan de klant.
In dit geval moet een restaurant één item per groep benadrukken om te voorkomen dat zoveel geselecteerde dingen hebben dat geen van hen opvalt.
4. Schrijf geweldige menu -beschrijvingen
Het feit dat de meeste schrijvers van het restaurantpersoneel hun winstgevende item op het menuverhaal vermelden zonder meer uitleg is een ernstig probleem dat ik merk.
Updates van bloginhoud zijn niet goed, omdat u het leesbare menu in staat stelt om met gasten de geest en persoonlijkheid van uw restaurant te communiceren, wat de status en de inkomsten van een restaurant aanzienlijk kan beïnvloeden.
Extra tips voor uw restaurantmenu
Elk restaurant moet eerst begrijpen hoe belangrijk het voor elk voedselditem te maken en te organiseren in plaats van alleen te focussen op visuele elementen.
Begrijp het gedrag van uw klant om aan hun eisen en behoeften te voldoen. Klanten zijn bijvoorbeeld vaak op zoek naar een drankmenu. Misschien wilt u overwegen om een geweldig cocktailmenu te maken.
Laatste gedachten
Het bouwen van een winstgevend menu voor uw voedselrestaurant kan frustrerend zijn. Er zijn echter veel menu -editor of Google -dia's die u kunt gebruiken om snel een menu voor uw bedrijf te maken.
Voedselmenu's hoeven geen decoratieve elementen te hebben om effectief te worden. U hoeft alleen een georganiseerd, goed ingedeeld en heerlijk watermenu te maken om uw maandelijkse verkoop gemakkelijk te stimuleren.
Lees ook;